wtorek, 23 sierpnia 2011

Wycieczka do Ogrodu Botanicznego

Korzystając, że odwiedziła mnie Emilia i pogoda dopisała, postanowiłem wybrać się do Ogrodu Botanicznego. Spacer nieco się przeciągnął, a ja zrobiłem kilka zdjęć.














Poniżej zdjęcia z Placu Solnego. Muszę przyznać, że lubię fotografować kwiaty. Nie jest to tak fajne jak robienie zdjęć ludziom, ale modele znacznie cierpliwsi ;-)





Ot, takie bezpretensjonalne pstrykanie. Pozostaje tylko dodać jakiś ładny napis, np. Wszystkiego Najlepszego z Okazji Imienin...

A teraz mała podróż sentymentalna, czyli remake zdjęcia sprzed dekady. Niestety, nie miałem rybiego oka, więc nie wyszło już tak ciekawie.




1 komentarz:

  1. Słoneczniki na Placu Solnym, trudno mi przejść obojętnie obok tych moich ulubionych kwiatów - próżność i duma nie pozwalają mi kupić sobie samej kwiatów, a sezon na nie mija.

    OdpowiedzUsuń